Yu Uika

About Me

Just an Ordinary Modder.

Well basically I can Rig SA Skins, Models, and a Weapons, and also Editting some Textures.

I love drawing Anime Stuff (Fan Arts) too~

"I make something, and I didn't steal. I always put the right Credits if I made something."

I hate Stealer cuz I'm a Victim, well they didn't steal my Mods, they steal my Arts. Since then I really hate "Stealer".

If you want to share my mod don't forget to put my name (and links) in the credits!

(╹◡╹)

=========================

Oh.. did you guys play FGO JP?

you can add me if you want ಠ◡ಠ)
my ID : 764,392,640

PM me if you add me

Y.U.

Country: Indonesia Age: 26
Contact Me
Advertising
Social Media
https://twitter.com/Yu_Uika
My Friends (6)
Advertising
My Rank
I have 83 rank points.(?)

My GTAinside rank is
and I'm called:

"Bounty Hunter"

My Stats
Comments:
News: 0
Downloads: 83
Videos: 0
Total: 83
Modifications: (since 07.11.2012)
Released: 6 mods
Total: 12,106 downloads
Average: 2,018 downloads
Userpage:
4415 Views
Last online:
09.04.2020, 06:01
My Recent Activities
My Mods
Recent Comments (83)
SABER (Artoria) Sign CASINO
Y.U. (Yu Uika) | 18.02.2020 | 2794

Yu Uika
"Bounty Hunter"
Bounty Hunter
Comments: 83
18.02.2020

@Diosito
you need to export them first cuz this mod was a TXD files, you can use TXD tools if it doesn't work try use TXD workshop in PC to export the "candysign1_256" as .PNG

Mastin Good TearGas
Han_Farhan | 18.02.2020 | 321

Yu Uika
"Bounty Hunter"
Bounty Hunter
Comments: 83
18.02.2020

Wkwkw mantul bro lol good

Dah lama gw gak liat iklan ini Laugh

Navy Ricardo Milos
El Zapatero | 17.02.2020 | 1016

Yu Uika
"Bounty Hunter"
Bounty Hunter
Comments: 83
17.02.2020

10/10 lol good

Car's Super Speed
T_marx666 | 01.02.2020 | 26721

Yu Uika
"Bounty Hunter"
Bounty Hunter
Comments: 83
01.02.2020

@TheYellowTeam
Same here, I guess the mod need to be fixed. BTW it's Awesome mod tho... good

Megumin Hat
Y.U. (Yu Uika) | 29.12.2019 | 1924

Yu Uika
"Bounty Hunter"
Bounty Hunter
Comments: 83
29.12.2019

@3XxDavixXE
I dunno man, I don't know how SA mobile Works, well normally in PC you just have to replace the files in "player.img"