turbo964

Über mich

Willkommen auf meiner GTAinside Benutzerseite! Hier findest du Informationen über mich und mein Leben in Los Santos und Liberty City. Falls doch Fragen hast, schreib mir doch einfach eine Private Nachricht.

Cheers!
turbo964

Herkunft: United States
Kontakt
Werbung
Meine Freunde (0)
Keine Freundschaften bisher vorhanden.
Werbung
Mein Rang
I have 37 rank points.(?)

Mein GTAinside Rank ist
und ich werde

"Rouge"

genannt.
Meine Statistiken
Kommentare:
News: 0
Downloads: 37
Videos: 0
Total: 37
Modifikationen:
Veröffentlicht: 0 Mods
Total: 0 Downloads
Durchschnitt: 0 Downloads
Userpage:
1156 Views
Letztes Mal online:
26.06.2019, 03:55
Meine letzten Aktivitäten
Meine Mods

Bisher noch keine Mods hochgeladen.

Letzten Kommentare (37)
Chrysler PT Cruiser 2.4l 2001-2005
Avant | 18.05.2019 | 1916

turbo964
"Rouge"
Rouge
Kommentare: 37
18.05.2019

@Dank Horse When I was a child here in the US (rural Florida, not a small town but not a big one), we used to call these the PT Looser. Women drive these a lot over here. I literally see one damn near every time I leave the house. I wouldn't drive one in real life, but this mod will be a mainstay for me in my build. Such good quality, I'm glad Avant went all out and made it a definitive stratum replacer. The tuning parts are hilarious. I love the bumper stickers extra too. "Don't make America angry, or we'll bring democracy to your country." Yeah, and pull out with the job halfway done lmao.

turbo964
"Rouge"
Rouge
Kommentare: 37
27.04.2019

Hell yeah! Lol. Originally thought it said FLHP. I wrote Floridian here - hell yeah. Makes sense, cause that would be fhp xD. Nevertheless awesome bike.

Yamaha 1700 V-MAX 2009
Everhard | 10.01.2019 | 29297

turbo964
"Rouge"
Rouge
Kommentare: 37
10.01.2019

Another one from Everhard. Now with VehFuncs adaptation too! Beautiful.

2006 Mitsubishi Lancer Evolution IX MR v1.01 (USDM)
TerRaBiTe92 | 06.01.2019 | 7494

turbo964
"Rouge"
Rouge
Kommentare: 37
06.01.2019

Beautiful. This and Mad Driver's Evo VI will be the only Evos we ever need. 10/10

But just so you know Terrabite the fxt file has the car name as Uranus instead of Sultan.

2016 Ford Mustang Cobra Jet [FiveM | Add-On]
ItsMaserati | 04.01.2019 | 1011

turbo964
"Rouge"
Rouge
Kommentare: 37
04.01.2019

lmao got em.